Jodå vi lever!

Efter förra inlägget om lättnaden att ha berättat, har det varit sådär att jobba...
Stämningen har inte varit alls som förut, sen kan hon säga hur mkt som helst att hon inte är sur... Jag märker väl själv att det inte är som vanligt punkt slut! Kanske vänder det? Hur som jag går till jobbet gör det jag ska & åker hem...


Det kanske är så det är på ett normalt jobb(?)


Hur som helst så har det varit ganska påfrestande och jag har varit ännu tröttare. Men Skinbilly kid verkar må bra, har inte fått några tecken på annat iaf. Nu har hon/han gått över till fosterstadiet. Detta hände redan för ca. en vecka sedan men har som sagt varit för trött för att blogga.


Det blir fler & fler som får reda på graviditeten, vilket känns jätte bra :)
Min Pappa: Började gråta av lycka
Robins föräldrar: Jätte glada


Sedan är det några fler av mina vänner som fått veta nu... Alla har reagerat positivt! :)


Nu ska jag jobba, för jag är faktiskt på jobbet!


Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0