utvilad!

Hej igen!
Har haft en underbar påskhelg, umgåtts med vänner & familj! Vi har dessutom börjat pimpa balkongen :)


I Söndags var vi hon pappa & hälsade på! Min lillasyster undra vad vi hade för namnförslag & jag svarar att det lutar åt att det blir en Frans (om det är en kille)... Då får jag minsann veta att jag är pinsam (Jag är iofs alltid pinsam i hennes ögon hehe) "för tänk om Denise(syrran bästis) frågar vad barnet heter, ska Ebba då svara FRANS!?" Nej men gud att jag inte tänkte på det, det går ju inte! Haha! dessa tonåringar alltså!




Nu är jag iaf tillbaka på jobbet efter ledigheten & känner mig ganska utvilad :)
Imorgon ska jag introducera den nya tjejen som ska börja jobba hos oss! Blir spännande o se vem det är!




Idag har jag varit tjock! Så tjock så Robin trodde att det kanske är två hahaha! Men han är ju knas, vissa dagar tkr han att det inte syns alls. Då brukar jag fråga om han blev kär i en tjockis?! EH NE just de!




Nu ska jag glo på nån serie, troligtvis Desperate Housewives :)

PS. GRATTIS till BÄSTA (tant)Malin som fyller år idag! DS.

Kommentarer
Postat av: Änabanäna

Du är så vacker min vän :D och inte tjockis. <3 puss

2011-04-29 @ 10:11:03
Postat av: (tant)Malin

Tack Natti(:

Och din syrra är väldigt festlig tycker jag!

2011-04-29 @ 11:00:19
Postat av: Nathali

Anna: Tack gumman, men jag får ju vara tjockis så det är ganska lugnt ;) Puss



Mallan: Ja lite små rolig är hon allt :)

2011-05-02 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0