Farväl!

Imorse tänkte jag ta på mig mina favvo jeans. Visst jag fick på mig dom, men shit det var knappt. Det var jäkligt trögt över höfterna och rumpan. Nu står jag på jobbet och plågas i mina obekvömt tajta jeans. Det var nog tyvärr sista gången undergraviditeten som dom fick vara med.

Jag är tillbaka på jobbet nu som sagt. Jobbar andra veckan efter semestern nu. Det känns faktiskt okej, inte jätte kul speciellt inte när det är strålande sol ute & inga kunder här.


Tyvärr fick jag inte graviditetspenningen beviljad. Men skam den som ger sig, vi kräver omprövning! :)
Skönt iaf att jag har min ena arbetsgivare med mig på detta race. Jag har precis skrivit ihop ett asbra brev om varför jag borde få gravpenning! Så håll tummarna nu för att jag får gå hem 11/9 som jag sökt om.


Åh jag har ingen bra bild att bjuda på just nu, de ligger i mobilen och jag har inte sladden med mig! Imorgon är jag ledig så då bjussar jag på en ny bild!


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0