Ingrid Maria Elisabeth

Så heter min vän! Otroligt fina namn. Sen är hon ju en otrolig vän också.

I måndags twittrade jag om hunger och hur långt tid jag hade för att ta mig hem med buss från jobbet. Betty bestämmer sig då för att slänga sig i duschen, tanka bilen & åka ut till Marieberg för att skjutsa hem mig när jag stängt butiken. Men inte nog med det, hon har med sig kexchoklad & en banan också. Det är ju så man blir tårögd av denna godhet.
Vi stannade på Max och moffade mat & skvallrade, sen fick jag skjuts hem!


& på tal om hennes fantastiskt fina namn, så har ju namnförslag som toppat våran förslagslista varit Lisa-beth. Här om veckan kläckte pappa R ur sig att Ingrid annars är väldigt fint! Jag kan inte annat än att hålla med. Så som det ser ut nu så blir det en liten Lisa-Beth eller Ingrid! & Betty du får känna dig hedrad, vi gillar dig & dina vackra namn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0