Jag är en dålig bloggerska

Ojoj vad jag är dålig på att uppdatera. Slutet på förra veckan hann vi med en heldel. Ingrid sov igenom ännu en dejt med Melker och jag fick prata av mig med Jennifer. Det är verkligen guld värt o ha lite andra mammor att umgås med. Efter våran dejt var jag så inspirerad att testa om Ingrid tar flaska så jag pumpade ur på kvällen. Robin testade först vilket inte gick och inte heller när jag testade gick hon med på det. Vi gav oss dock inte utan testade med en annan flaska på fredagen. Vilket gick kanon hon tog den helt utan protest. Då gick jag in och köpte biobiljetter till Sherlock Holmes som jag & R gick o såg i lördags. Mommo var hemma med Ingrid vilket hade gått jätte bra. Det var verkligen jätte skönt o få vara själv med R några timmar.
Vi avslutade veckan med en långpromenad till Betty o fick fika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0