Operation pappas flicka

Senaste dagarna/veckan har Ingrid varit sååå mammig. Vilket är jätte jobbigt för alla tre men framför allt för R. Han försöker med allt och ändå duger han inte. Hon bara skriker när hon är med honom. Tkr det är konstigt att det blivit så med tanke på att han varit hemma så mkt. Han har bara jobbat någon dag i veckan typ.
R känner sig helt hjälplös o ledsen, han har verkligen prövat allt. Jag blir trött både av o höra hennes skrik och av att vara "låst". Jag vet ju att R klarar av att vara själv med henne men till slut orkar ju varken han eller jag lyssna på skriket och då är det bara jag som kan få tyst på henne.

Hur som helst så har vi idag påbörjat operation "pappas flicka". Så en gång om dagen ska jag pumpa ur mjölk så R får mata henne. Sen får jag försöka ge honom mer utrymme och han får ta för sig mer.

Hoppas det blir bättre snart! Är det någon som har några tips så är det mkt välkommet!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gör du helt rätt i! Melker var likadan för ngra veckor sen! Vi började med ersättning en gång om dagen så dom kunde få en stund tillsammans, och nu kan till och med Jim natta honom!!! SÅ SKÖÖÖNT :)

2011-12-22 @ 08:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0