Usch o fy

Idag är jag på sååå ruttet humör. Är så jäkla trött på att bo tre trappor upp utan hiss. Är trött på att ha miffo-grannar. & det som stör mig mest är att man inte kan låta Ingrid sova i vagnen efter att man promenerat. Hon sover alltid så gott i den och så måste man krångla o lyfta ur henne, det är klart hon vaknar då.

Ge mig ett hus eller lägenhet med hiss!!! Nee ett hus vill jag ha. Men jag vill ha våran lägenhet invändigt. FIXA!!!

All dagens irritation har jag tagit ut på stackars R, så nu har jag dåligt samvete!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, lider med dig. Inte kul när man har sådana dagar...



Om Ingrid sover gott i vagnen efter promenader, går det inte att låta henne ligga kvar i den och lyfta bort själva liggdelen från chassit?

Och bara ta upp liggdelen in i lägenheten?



Så gör vi när vi är på besök i lägenheter utan hiss. Funkar perfekt :)

2011-12-15 @ 05:00:45
URL: http://familjenpatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0