Fredag!

Okej jag kan försöka lura er att det är fredag idag(lovade ju att uppdatera då) Men jag förstår att ni är smartare än då!

I fredags började semestern, jag inledde med ett besök hos barnmorskan. Kollade blodtrycket (eftersom jag haft sådan huvudvärk senaste tiden) som tur var såg det bra ut. Jag fick då ta blodprov för att kolla blodvärdet & järndepåerna ist. Dessa prover visade på lågt järnvärde så nu äts det järntabletter! Måste berömma sköterskorna på provtagningen på Karlavårdcentral. Jag är jätte svår att sticka i har jag hört och detta har gjort att jag blivit sprut/nålrädd efter sköterskorna gång på gång gröper i armen för att hitta rätt. MEN sköterskorna på Karla är fantastiskt duktiga på detta, det har inte varit några beskymmer :)


Efter MVC fortsatte jag upp mot stan för att äta frukost med Bästa Mallan! Även lillans blivande gudmor :) Blev en snabbfrukost innan jag var tvungen att kila vidare till frissan för att säga adjö till utväxt och fula urblekta slingor.


I fredags gick vi in i v.22
I vecka 22 är kroppslängden omkring 22 cm (huvud/stjärt) och vikten i medeltal 510g.


Nu är jag & lillan påväg till Borås vi ska hälsa på moster J, onkel P & lille Stig :) vi hörs säkert på hemvägen igen!


ni får en bättre magbild nästa inlägg de jag hade var för avklädda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0