Full rulle!

Hej igen!
Det är full rulle här både ute i vanliga världen & i magen. Jag  har jobbat jobbat jobbat, är inne på nästa sista dagen innan tre veckors semester drar igång! Det går tugnt dessutom är det ju kanon väder ute vem vill stå här inne 10-20 då? INTE JAG!


I magen är det och full rulle, det kickas på kvällarna. Dagarna sover hon nog eller så känner jag inget för att jag är upptagen med annat. Pappa R har iaf fått känt några små rörelser, men oftast är hon lite retsam och ger en riktig kick precis innan eller efter att han har känt.


Midsommarafton hade vi gått halvvägs i graviditeten! Helt galet vad fort det går. Måste komma ihåg att njuta, det ska jag göra på semestern, tyvärr har inte pappa R någon semester. Så jag & skinbillykid ska åka på egna äventyr, vi börjar med Borås för att hälsa på Moster J, Onkel P & Lille Stig. Är det någon annan som känner att dom vill ha gravid besök så hör av er!


Inatt slog det mig att BF är väldigt nära 13/11 vilket är farmor, farfar & fasters födelsedag. Vore ju lite häftigt om vi skulle få en till med samma födelsedag.


Bilder kommer snart, magen växer men inte jätte mkt just nu! Fredag är första semesterdagen då ska jag bjuda er på nya bilder på magen!


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0