Ninjakid!

Åh herregud vad nervös jag var inför ultraljudet! Det var första gången under hela graviditeten jag kände oro över att något kunde vara fel.

Även pappa R var nervös!


Väl inne på UL så fick vi se en ninja bebis som inte ville ligga stilla, gärna med fötterna i ansiktet haha :)
Hade kunnat ligga där i flera dygn o bara kolla på våran fina bebis!


Ja jag förstår att ni är nyfikna på om det var en tjej eller kille, SÅ pappa R med fler hade rätt det är en liten tös i magen :)


Här ligger hon med munnen öppen, ser ut som hon har potatisnäsa(det måste vara från hennes pappa, haha)


Här sprattlar hon med armar & ben. Högst upp ser man en fotsula & tårna :)




Vi längar efter hennes som bara tusan, nu är hon dessutom framflyttad till 10/11 -11

Kommentarer
Postat av: Emma

åh! natta jag är så glad så tårar kommer, Så kul för er :) Stor kram

2011-06-08 @ 21:39:31
Postat av: Nathali

Emma, va go du är! Hoppas vi kan ses snart! Kram

2011-06-08 @ 22:11:06
URL: http://skinbillykid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0