ojoj sorry!

Har glömt bort bloggen ett tag! Så det är på tiden ni får en uppdatering. Sedan sist har skinbillykid börjat röra sig så pass att jag känner det! Så himla mysigt o ligga i soffan efter jobbet & känna hur hon bökar runt där inne :)
I torsdags gjorde hon en sådan vändning så det till och med kändes utan på magen!


Pappa R har fått nytt jobb han börjar imorgon så min lyx med hemmaman är slut tyvärr :(
Men det är klart det är skönt att han fått jobb!


Vi funderar på namn till lill tjejen men har inte hittat något som känns självklart än så kom gärna med förslag!
Vi letar även efter barnvagn men det verkar som vi får åka till Danmark för att köpa den vi verkligen vill ha, hehe!


Magen växer här kommer en bild från igår:


Nu orkar jag inte uppdatera er mer idag, återkommer snart :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Elsa, Flora, Nea, Lea, Nea, Edit, Alma, Saga, Ines, Tuva, Lova, Tova, Filippa, Felicia, Miranda, Leia, My, Maja, Ester, Lilly, Alice, Tyra, Juni, Iris... Googla, finns huuur många som helst :P

2011-06-20 @ 18:08:51
Postat av: Nathali

Jo jag vet Matilda det finns jätte många fina namn kanske därför det är så svårt.. hehe sen är vi ju inte helt ense om alla namn ;) Men igår lyckades vi komma fram till att båda gillar: Vega, Tuva, Lilly, Lisa-Beth

2011-06-21 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0