SOMMAR!

Gud vilken härlig sommarvärme! Har haft långhelg, lör-mån :)

En helt underbar helg med mycket umgänge med mamma & Robin.


I torsdags fyllde bästa lillebror 7år! Massa Grattis till honom. Han fick ny cykel som vi tog premiär tur med. Typiskt nog gjorde han en vurpa så det var inte roligt att cykla längre.


Fredags jobbade jag 10-20 tråk tråk när det var så fint väder. Hade iaf mat på bordet när jag kom hem!
R skulle iväg & umgås med sina vänner så jag åkte till mamma för att sällskapa. Där var även Mariana & Alex! Så kvällen kunde inte bli annat än roande, haha! R kom senare & joinade mig & mamma när de andra åkt hem, satt och pratade massor fram till kl.01 då var jag helt slut.


Lördags var jag & R till Ånnaboda och spanade bilar. Vill verkligen ha en gammal bil till nästa sommar, men R har nästan lovat att jag ska få det. Hoppas hoppas! ;)
Sedan hämade vi mamma för att åka vidare upp på stan. Först käkade vi på O'learys, hamburgare! MUMS! Gick sen vidare till uteserveringen vid slotten, helt underbar. Där ska jag hänga i sommar! Kvällsol, fin utsikt & massa gott att dricka :)
Uteserveringsturnén avslutades på RockBar med Mårten som  joinat såklart!
Kl.00 var jag helt slut i huvudet av att sitta bland fulla människor & stoj. Vi åkte för att köpa fyllekäk(mamma&R hade fått i sig några öl)


Igår hade vi en skön slappar dag hos svärföräldrarna. Eller rättare sagt jag slappade & Edvin(R's systerson) höll igång R så han fick knappt sitta still en sekund hehe! ;) bäst han tränar tills skinbillykid vill leka!


Idag har dagen bestått av målande här hemma, jag målat balkong möblerna :)
Vi har ätit massa gott grillat & melon & jordgubbar till efterrätt!


Lite helg bilder:
Bullen gosar på tjockis magen i torsdags.
Finaste mamma
Magen i söndags, v.17+6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0