Alla dessa omställningar

Det är så många omställningar nu!
Bara det att man helt plötsligt "måste"(för mig är det ett måste finns inget annat alternativ) sluta dricka alkohol & snusa...


Trodde det skulle vara svårt speciellt snuset, men peppar peppar ta i trä! Det är inte alls några problem :)


Det som känns konstigt är att jag måste "sköta det snyggt" så ingen misstänker att jag är gravid, då vi eller rättare sagt Skinhead dad inte vill berätta än. Själv vill jag bara skrika ut det så hela världen får veta! Men det är klart det kanske är smart att vänta? jag
vet inte... hehe

Hoppas veckorna går fort nu, är så spännande allting! Längtar framförallt till första besöket på MVC, har ingen aning om vad som kommer sägas där med det känns på något sätt så verkligt när man får gå dit...


Ne nu ska jag & Skinbillykid slappa med Bullen i soffan!

Puss/Rockabilly mom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0