Det blir en skinbillykid

I torsdags 3/3 köpte jag med mig ett graviditetstest hem, mensen var en vecka sen....

Tänkte hela tiden att det inte var något men ville kolla ändå, mensen brukar vara sen ibland.

Första testet visar svagt streck(alltså gravid!) Jag tänker att jag inbillar mig! Ringer Matilda för att fråga hur starkt strecket måste vara, får till svar att minsta lilla så är jag gravid!

Ringer ändå Robin & ber honom köpa med ett till test!

Allt detta var halvplanerat... eller oplanerat eller planerat! Skitsamma vilket vi är iaf jätte glada nu & det var ingen tvekan om att vi skulle behålla det lilla livet...

Hur som så visade test nr.2 samma resultat! :D GRAVID!

Har inte fattat förens nu ungefär!

Så här med facit i handen så borde jag förstått:
Ömma bröst(STORA som meloner, hur ska det sluta?)
Känslig som få, gråter för ingenting
Törstig hela tiden
Känslig för dofter
Akutsugen på beasås sent på kvällen
Fisig i magen(fiser hela tiden illa luktar de också, därför kallas det lilla livet för Lillfis)
Mensverkslikande känsla i magen


Vill berätta för hela världen men ska försöka hejda mig... Har bara läkt ut till Mamma, Malin & Matilda en så länge... hehe!

Puss/Rockabilly mom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0