Humöret & bloggdesign

Mitt humör är inte helt okej nu...
Imorse när jag tvättat håret insåg jag att min ena gröna slinga i håret färgat av sig på resterande blonda hår...
Jag bröt i hop, grina som om världen höll på att gå under!
Tur man har skinhead dad då! Som kommer och bara kramar en o ser på saken förnufftigt...
Dagen var räddad!
Nu har jag gjort ny design till bloggen är dock för oteknisk för att förstå hur jag får dit den där bilden ni vet... Hm!
MATILDA HJÄLP!
Nu ska vi sussa, trötta båda två!
hörs, go natt! /Rockabilly mom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamsi mormor finns här o är såååå laddad för "uppdraget" trots att jag i princip är en ungdom själv....heheee, puss

2011-03-11 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0