Åh du underbara knäckebröd

I tre dagar har jag nu i stort sett levt på knäckemacka med smör & ost (mild, jäkligt mild ost)

Tisdags var helt kört att få i sig något annat ville kräkas bara av tanken på mat!


Onsdagen var jag vrålhungrig på eftermiddagen så R kom ut till jobbet med cheesburgare (tänkte att det kunde funka, smakar & luktar inte jätte mkt) Fick i mig tre st otroligt nog! Men efteråt ville jag helst kräkas upp dom igen :(


Idag har jag ätit en mjuksmörgås till frukost, gick bra! Hade med mig potatismos & en liten bit lax till lunch. Mådde inte illa när jag värmde den (som jag gjort innan, mått illa bara av lukten av mat) Fick i mig hela lådan & ville sen kräkas!
Nu efter tre timmar mår jag fortfarande illa! Fy fan vad tråkigt det här är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0