Fyra lediga

Har haft fyra lediga helt underbara dagar!

Fredag: Malin-dag! Började med en runda på stan, med shopping, lunch & fika. Sedan hem för att bara landa i soffan en stund. Vidare upp på stan igen för att äta super god tapas på Indigo.
Avslutade med en omgång Alfapet! Tack Mallan för en underbar fredag :)


Lördag: Mamma-Vidar-dag! En riktig slappar dag, jag solade i trädgården & blev servad med dryck & tilltugg av mor & lillebror. Lillebror informerade mig även om att "om jag solar så där mkt så kommer det bli en brun bebis, som choklad" haha! Sen åt vi hemmagjorda hamburgare, mumsigt! Avslutade med Eurovision song contest, sen hemgång!


Söndag: Slappar dag hemma med min underbara sambo! Vi gjorde ingenting, bara mös i soffan hela dagen. Välbehövligt :)


(I tosdags var lägenheten full av skinheads som firade den blivande pappan, dom är för goa!)

Imorgon går vi in i v.16 Skinbilly kid väger då ca.100g & är 116mm lång från huvudet till stjärten. Väntar på tid för RUL hoppas det kommer snart, för nu är vi väldigt nyfikna på att se det lilla livet :) Illamående jag hade tidigare i veckan gick över lagom till ledigheten. Har hört att man kan börja känna rörelse i magen nu, det ska tydligen kännas som ett litet "fladder" eller bubbel typ... Försöker känna efter varje gång jag ligger stilla men än har inget känts!

Nu ska jag återgå till En unge i minuten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0