Håller vad jag lovar (nästan)

Jag vet att jag lovade er bilder för några dagar sedan på magen!

Dom kommer här NU!




Sådär där har ni magen hur den sett ut under v.16.
Imorgon går vi in i v.17, tiden går galet fort!


För att fortsätta bildtemat får ni här bilder från Marieberg Award, som jag & chefen var på i torsdags!
Färdig fixad hemma


Middagsbord & scenen där Tilde de Paula höll i kvällen!


Dukningen


Vid middagen! (Visade denna bild för R i fredags, då "fick han något i ögat") Det är kärlek när man börjar gråta för att man tkr ens sambo är så fin ;)


Vi var ju där för att priser skulle delas ut. Årets butik, Årets shoppingupplevelse, Årets säljare & Årets raket.
Tyvärr vann vi inget men var en av fem nominerade till Årets Butik, vilket vi är mkt stolta över :)




Hörs snart! Hej :)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Du är så fin Natti. Nu börjar det verkligen synas!

2011-05-23 @ 09:48:20
Postat av: Matilda

Vaaaaacker!!

2011-05-23 @ 09:59:58
Postat av: Nathali

Tack va goa ni är :)

2011-05-23 @ 10:04:26
URL: http://skinbillykid.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättefina bilder! Kul att följa dig :) blir lite avis faktiskt! Kram Johanna (mattes) :)

2011-05-24 @ 13:50:37
Postat av: Nathali

Tack Johanna! Vi borde ses snart, grilla nån kväll kanske? Jasså är du lite bebis sugen? ;)

2011-05-24 @ 19:30:37
URL: http://skinbillykid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det tycker jag låter som en superbra idè! Ja, det är jag verkligen, men jag får nöja mig med vänners fina bebisar så länge! ;)

2011-05-25 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0