mattematik

Sitter på försäkringskassans hemsida och försöker göra en preliminär beräkning/planering av mina föräldradagar.
Hur svårt som helst! Hur lite pengar klarar man sig på i månaden egentligen? Vad är kostnaden för blöjor i månaden t.ex. kan någon svara på det?


Jag vill helst inte att barnet börjar på dagis förens den är 1,5 år... Får helt enkelt utgå ifrån det & inte hur mkt jag får ut varje månad. En till fråga, kan man gå till försäkringskassa och få hjälp att planera sina dagar? Eller är det bara webplanering som gäller?

Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Räknade ut att de behövs uuungefär 200 (ca 7 per dygn) blöjor i månaden. Har ingen koll på hur många blöjor det är i Newborn-förpackningarna.. Men ungefär 400 kr i månaden skulle jag tro.

2011-05-28 @ 22:27:26
Postat av: matilda

Hittade, pampers newborn kostar 58 kr och innehåller 28 blöjor

2011-05-28 @ 22:30:20
Postat av: Nathali

Åh tack, du är till sån grym hjälp när jag har mina frågor o funderingar! :)

2011-05-29 @ 17:51:18
URL: http://skinbillykid.blogg.se/
Postat av: anna

108 kr för liberos blöjor o då äre väl 64 lr ngt i dem.. använder just nu up and go så de e lite annorlunda.. beror helt på vad för blöjor ni vill använda.. pampers tycker jag då e vääääldigt tunna o e "skrot" blöjor.. du får gå med i massa babysajter så får du en massa gratis blöjor att prova :) lindex, babyproffsen, barnenshus, libero, pampers, nestles, sempers. Ja de finns många :)

2011-06-08 @ 21:40:16
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: anna

108 kr för liberos blöjor o då äre väl 64 lr ngt i dem.. använder just nu up and go så de e lite annorlunda.. beror helt på vad för blöjor ni vill använda.. pampers tycker jag då e vääääldigt tunna o e "skrot" blöjor.. du får gå med i massa babysajter så får du en massa gratis blöjor att prova :) lindex, babyproffsen, barnenshus, libero, pampers, nestles, sempers. Ja de finns många :)

2011-06-08 @ 21:41:49
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0