Bröstmjölksinferno!

I lördags rann mjölken till, och jävel va mjölk jag har nu! Började med sånna där bomullsinlägg. Men eftersom Ingrid sugit sönder bröstvårtorna så måste jag lufta för att få dom att läka. Så igår köpte R luftningskoppar. En plastkopp med lufthål i som man sätter över vårtgården. Mjölken som läcker samlas i koppen.

Sååå igår sprang jag runt med dom där jävla kopparna. Dom blev ju tvär fulla med mjölk på en gång så att så fort jag böjde mig lite så spillde jag ju ut mjölken genom lufthålen! Jag bytte kläder minst tre gånger på en timme, vi hade mjölk i hela lägenheten. På Ingrid, i soffan, på R, på filtar, m.m.

Ett jävla bröstmjöksinferno!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0