Redo!

Jag är nu redo inför morgondagen! Har duschat & packat klart, sitter o myser med Bullen på magen.

Idag har det varit fullfart som vanligt. Grejat i köket, varit på sjukhuset, en sväng till IKEA. Avslutade med att packa upp lite grejer i köket och röjde undan så iaf vardagsrummet är snyggt :)

När jag borstade tänderna insåg jag att jag glömt ta bort min piercing. Får ju inte ha den imorgon på operation. Så Robin fick rota fram en tång som jag trixade med. Assvårt att lossa kulan, tillslut hotade han med att hämta en avbitare. Han hann inte mer än ta tag i avbitaren så hade jag lyckats få ut den.

Så nu är jag redo, R ska packa sina saker (vi har ett familjerum så att R får sova med oss) sen ska vi mysa en stund o försöka sova. Vi ska vara på sjukhuset strax före kl.7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0