heeeejdåååå utväxt!

Kände när vi var i Finland att jag var sååå trött på att vara blond. Gillar det blonda men får ju en hemsk utväxt på engång. Ville ha något som är mer lättskött, men inte tråkigt.

Igår slog jag till åkte till Ica och köpte en rödbrun färg, Hot red caramel hette den. Lät ju snyggt hehe!


Första felet: Skulle köpt två förpackningar för mitt hår är sååå satans tjockt. Skickade iväg R för att köpa en till när jag redan kletat i färg i halva håret(så långt det räckte) Det tog hundra år för honom och handla så jag var tvungen att skölja ut första omgången för att sedan försöka kleta i det som inte redan blivit färgat.


Andra felet: Skulle valt en färg som såg mkt mkt ljudare ut för satan vad mörk färgen blir, inte alls som på förpackningen.


Resultatet: Mörk brunt fläckigt hår följt av ett mentalt sammanbrott!


Blond! Och här är det en månad kvar tills jag hade frisörtid.


Ful jävla bajsbrun! Inte fan skulle jag kalla det HOT RED CARAMEL iaf! Får börja köra med Revlons fire red inpackning för att förstärka det röda.

Kommentarer
Postat av: Moa

du passar i blont !

2011-11-06 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0