heeej mitt finneland...

I söndags kom vi hem efter ett besök i Finland. Jag, mamma & Vidar åkte båten över, sov en hotellnatt sen båten hem igen.

Fredagen när vi checkat in och lämnat väskorna på hotellet åkte vi till gammelmormor. Hon blev sååå glad! Dock var hon lite virrig, fick för sig att Vidar var mitt barn och lite sånt. Men hon är ju trots allt 96år snart så det är ju inte så konstigt.


Sen undrade hon varför jag inte visat upp lillans pappa för henne, hehe! Men berättade att vi kommer alla tre på besök när lillan tittat ut. Planen är att åka över nyår, så vi kan ta ett femgenerations-kort, fem tjejer blir det :)


På deck på vägen till Finland. Vidar & Jag med solen i ögonen.


Ville Viking & Vidar


Älskade Mami (gammelmormor)


Snygga lillebror med sina nya skor


Äntligen hemma hos mina bästa igen! Borta bra men hemma bäst. Är verkligen en hemma människa, älskar att vara hemma. Hade sjuk hemlängtan i Finland även fast det bara var några dagar. & nu idag ska jag iväg igen, denna gång till Borås kommer hem igen på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0