Höggravid med överskottsenergi!

Är så jäkla rastlös och stressad! Köksrenoveringen smyger fram i snigelfart, och jag kan inte direkt bidra med något. Frustrerande som bara den!

För att inte bli galen har jag därför gjort massa annat.

Igår var jag iväg med Mallan på loppis, nostalgimässa & erikshjälpen. Tanken var att fynda men vi hittade verkligen ingenting! Så vi åkte vidare till Marieberg en sväng. Käkade lunch och handlade lite. Jag köpte konstläder & en häftpistol.

Så när jag kom hem började jag klä om våra teakstolar. Blev så sjukt snyggt! Kommer även matcha lillans hokus pukos stol med svart sits som morfar köpt till henne.

Idag har jag dammat hela vardagsrummet, så skönt o få bort allt byggdamm! R & svärfar håller på i köket, jag hoppas ha kyl, frys, ugn & micro inkopplat under dagen. Vi får väl se hur långt dom hinner. Återkommer ikväll!

Här är stolarna före- och efterbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0