Sista färden

Nu har jag och magen varit ute på våran sista resa. Tors-sönd var vi iväg till Borås. Vi började med att släppa av Mallan hos Fanny för att sedan åka till Moster J och spendera kvällen med henne & familjen. Lille Stig hade växt sååå! Nu var han så där rolig o hängde med o skrattade åt en :)

Fredag morgon bar det av mot Ullared(Gekås) med tjejerna. 5 timmar spenderade vi där med shopping, lunch & fika. Gick förvånansvärt smidigt faktiskt. Trodde det skulle vara jobbigare, är ju trots allt höggravid. Känner mig dock inte höggravid.

Fredagkväll spenderade jag med J & Stig, massa mys! J hade lagat linsgryta, mums!

Lördag var det tjejernas tur att umgås med mig igen. Kollade in Borås city, fikade sen ut o käkade! Avslutade i Fannys lägenhet med att spela wordfeud mot varandra haha.

Som vanligt var det underbart att komma hem till R! Nu är det som sagt slut rest för magen.

Bjuder på bil på magen från igår, tkr som sagt själv att jag inte ser så höggravid ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0