Tidsfördriv

Förstår verkligen vad gravida pratat om nu. När dom tjatat om den sista tiden och väntan... Fy tusan va segt det är, vill inte ens tänka på hur det är att gå över tiden. Vi har ju tur (i o turen) att få träffa våran bebis 8 dagar innan BF. Längtar så jag dör!

Just nu känns dagarna långa. Jag sover dåligt på nätterna, ligger bara och vrider på mig. Har otroligt ont i ljumsken/höften/svanken. Är trött och orkar inte direkt ta tag i något, vilket gör att tiden går grymt sakta.

Nu har jag iaf lite planer för kommande vecka så hoppas vi tiden rullar på.

Imorse/förmiddags fördrev jag timmarna med att virka en leksak till kusin Stig som jag sedan åkte och hälsade på.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gick över 15 respektive 14 dagar med mina små, inte ett dugg kul!!



Nu är hon snart här er lilla, bit ihop och lycka till!!!



Kram!

2011-10-23 @ 01:34:35
URL: http://Johannamokvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0