Tom&Jerry

Go morgon! Ingrid kollar på Tom&Jerry och jag läser tidningen.

En kort sammanfattning av vad ni missat(p.g.a mitt obefintliga bloggande).

Vi har tillsammans med läkare konstaterat att Ingrid är mjölkallergiker. Eller det var hennes farmor som misstänkte först när hon var barnvakt. Robin var det när han var liten och hon kände igen symtomen.
Nu äter hon mjölkfri gröt två gånger om dagen, ett mål mat och mjölkfri välling där i mellan. Mitt barn är som förbytt, sååå glad. Sover bra på nätterna och det är mkt mindre skrik.
Hon kräks mindre också vilket resulterat i att hon gått upp i vikt bättre :)

Vi har haft fullt upp med inför dopet och ja jag har hunnit klart med kläningen. Kl. 15 idag är det dags. Lägger upp bilder från det i veckan :)

Annars är det inte så mkt, Ingrid har blivit stor sitter, ålar och rullar. Pratar som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0