Mammas stora tjej

Ihelgen har det hänt massor. Ingrid har fått 3månaders vaccin, som tur var fick hon ingen feber. Skönt! Hon har dock varit lite grinig, klängig o mammig.

Igår kväll lyckades hon vända sig från rygg till mage. På typ en sekund, sen kom hon på att hon inte gillar att ligga på mage, haha! Hon gjorde om det imorse i sängen. Lite otäckt tkr jag då hon inte kan vända tillbaka själv.
Igår kollade vi på melodifestivalen. Ingrid satte sig upp, började prata o la sen en kräka när Torsten Flinck sjöng. Hur ska vi tolka det? Vid snabbreprisen började hon prata igen när hon hörde honom.

Hon satt på min mage lutad mot mina ben en stund igår. Så hade jag en ljusgrå tröja med ett rött märke på vänster bröst. Och det där märket var hon helt galen i. Reste sig från mina ben för att nå det, satt o pillade o tittade på det jätte länge.

Man märker verkligen att hon upptäcker saker nu, så kul!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att se alla kläderna! Passar henne så fint :) va nere i våran källare i förrgår och upptäckte väääldigt många påsar till med kläder, skor och jackor/kappor. Blir en laddning till till Ingrid sen när vi rensar där nere!:)

2012-02-05 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0