Övertrött

Idag skulle jag till frissan. Igår trodde jag att jag skulle bli tvungen att avboka men i sista sekund så kunde min syster ställa upp o vara barnvakt.
MEN... Icke sa nicke, inte skulle jag få bli snygg för de. Frisören har fått lunginflammation! Vi skulle höras om ny tid imorgon, hoppas hoppas hon frisknar till snabbt!

Idag har jag o Ingrid provat hennes kläder jag köpte innan hon föddes. Den jätte fina bodyn från moonkids var värdelös, alldeles för trång att dra över huvudet. Sen låg inte kragen alls så fint :( cheap monday tröjan däremot var toppen! Hon är sååå fin i den :) fortfarande lite stor men det funkar ändå tkr jag.

Ingrid har knappt sovit något idag. I vanliga fall vaknar hon 8, äter, går upp och morgonmyser sen somnar hon 1 timme ungefär. Sen är hon vaken lite olika länge och sover sen 1-2 timmar kanske mer ibland. Oftast en tupplur till på em/kvällen. Sen vaken tills läggdags 21.

Idag däremot har hon sovit 5min. Sen gick vi ut en sväng tänkte hon kanske sover lite längre i vagnen. Men njaa, sov kanske 10 min. När vi kom hem igen somnade hon 5min i mitt knä men vaknade så fort jag la ner henne i soffan. Hon har varit sååå övertrött nu på eftermiddagen. Nu äntligen har hon somnat i mitt knä och jag vågar inte lägga ner henne. Tur jag redan har hunnit förbereda maten. Idag (alla hjärtans dag till ära, eller nått haha) blir det fläskkotletter i portersås med smörstekta champinoner & potatiskroketter. Till efterätt pankaka fylld med getost&honungskräm med vaniljglass toppad med snabb tosca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0