Matvägrat

Igår gick jag & Ingrid på hindersmässan en snabbis innan vi lunchade med Betty. Ingrid hade varit glad hela morgonen/förmiddagen. Hon åt vid 10:30 innan vi gick upp på stan. Efter lunchen gick vi upp till mamma i nya lägenheten. Drack kaffe och lämnade I där för att sedan gå en sväng själva på stan. Vid fyra kommer vi tillbaka och I har vägrat äta, bara skriker(hon hade sovit en stund) jag försöker mata henne men hon vägrar och somnar ist i mitt knä.

När vi sen kommer hem är hon glad och äter. Himla märkligt, hon kanske inte gillar mommos lägenhet. Nerrå men hon är lite små hängig, säkert lite förkyld. Jag har haft ont i halsen så det vore inte konstigt om hon också känner av de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0