Orkar inte

Förlåt men jag orkar verkligen inte blogga! Har ingen lust alls, samtidigt vill jag ju skriva ner allt som händer.

Så en kortfattad uppdatering:

Återbesök på mvc avklarat, allt såg bra ut. BM menade på att man inte kunde tro att jag varit gravid :) kanon, ska bara bli av med dom sista 4 kilona också. Det gör jag nog med Zumban jag nu ska gå på varje måndag, hejja hejja!

Vi har varit på återträff med föräldragruppen. Jättekul o träffa alla med bebisar :) Fick tillbaka känslan av att jag blivit snuvad på min förlossning när man hörde alla andra diskutera o dela med sig. Kan ju tillägga att alla hade haft "bra" förlossningar.

Ingrid växer och utvecklas för varje dag känns det som.
Detta har hänt senaste veckorna:
Babysitter är helt okej att sitta i. Speciellt framför tvn eller i köket när vi lagar mat.
Händerna är jätte goda, ibland godare än nappen.
Mobilen över skötbordet är ju en favorit, men nu har hon dessutom börjat sparka och slagit på den.
Vi sjunger & lyssnar på musik, vilket hon uppskattar.
Hon är jätte stadig i nacken, men är för lat för att hålla upp huvudet när hon ligger på mage. Då lägger hon ist huvudet på sidan så hon ser hehe.
Vi har börjat med ett mål ersättning om dagen. Mest för att min mjölk inte riktigt räcker till. Hon gillart, framförallt gillar hon att man slipper suga så mkt när man äter ur flaska. Detta har fört med sig att det ibland är grinigt och jobbigt när hon ska ta bröstet. Lat liten dam!

Så där det är lite av det som hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0